Артсезон ЦУМ осінь/зима-2021

Вже традиційно Київський ЦУМ відкриває черговий артсезон осінь/зима-2021. Цьогоріч сім вітрин универмагу прикрасили артінсталяції відомого художника-мураліста Володимира Манжоса, який також розробив серію ілюстрацій для корпоративного мерчу.

Вітрини Центрального універмагу столиці, який вже понад 80 років є невід’ємною частиною міста, завжди були окрасою Хрещатика та викликали захват у перехожих. Цьогорічна креативна колаборація запрошує усіх поринути у казковий світ яскравих образів та фантазійних сюжетів художника-мураліста Володимира Манжоса, також відомого під псевдонімом WaOne Interesni Kazki. Його монументальні розписи прикрашають десятки будинків Києва та інших міст України, США, Індії, Франції, Данії, Іспанії, Марокко та ін.

У кожній вітрині У ЦУМу представлені сюрреалістичні образи, що поєднують у собі містику та науку: тигр із крилами, мавпа з червоними очима, що світяться, музичні інструменти, ігрові та геометричні фігури. Крім цього, композиції доповнені об’ємними артоб’єктами та механізованими елементами у форматі екранів з миготливим оком, що також перегукується з творчістю автора. В єдину сюжетну  лінію всі вітрини об’єднує патерн зоряного неба.  

До проєкту презентації артсезону також був запрошений аудіодизайнер, який розробив атмосферний музичний супровід для вітрин, заснований на сприйнятті картин художника. Цей звуковий експеримент дає змогу глибше зануритися та відчути сутність, закладену автором. Новий артсезон у ЦУМі ознаменується зустріччю із художником, котра відбудеться у форматі public-talk 23 вересня в лофт-просторі універмагу. Деталі про реєстрацію будуть окремо опубліковані на сторінках соціальних мереж.

У попередні роки екстер’єр ЦУМу прикрашали проєкти Маші Реви, Jolie Poly (Юлії Полященко), Оксани Левчені, BRATY ART (Івана та Василя Костенків), Вови Воротньова, арт-групи Pomme de boue, Юлії Беляєвої та Сергія Майдукова. 

Цікаво, що проєкт артсезону весна-літо-2020 здобув спеціальну відзнаку на щорічному міжнародному конкурсі рітейл дизайну International Visual Competition від авторитетного американського журналу для дизайнерів роздрібної торгівлі та професіоналів у галузі маркетингу VMSD. Серед переможців конкурсу також були: вітрини Macy’s, New York, Bergmeyer, Boston, Woolworths, Cape Town, South Africa та ін. Це не перші вітрини ЦУМ, які отримали світове визнання. Вітрини сезону Зима 2018 з сюжетом «Калейдоскоп» увійшли до short-list міжнародного конкурсу вітриністики – VM & DISPLAY AWARDS, поряд з вітринами бутиків Christian Louboutin і Moncler.

Більше про історію ЦУМу та його розвиток, читайте в журналі “Антиквар” №114 та на сторінках спеціального видання “80 років ЦУМу”.

Фото: Marketing Media Review
Джерело: CreativityUA / ЦУМ