Робота майстра італійського бароко була невірно ідентифікована як голландський живопис XVII століття.
Картину “Аврора” (1662 р.) роботи італійського художника Джованні Франческо Барб’єрі, більш відомого як Гверчіно, виставляють цього тижня на “Master Drawings New York 2020”.
Арт-дилер Крістофер Бішоп, засновник Christopher Bishop Fine Arts, у 2012 році придбав портрет у Дойлі, Нью-Йорк. Тоді полотно продали як твір XVII століття голландської школи з попередньою оцінкою у $ 2 000–4000.
“Мені було очевидно, що картина невірно ідентифікована”, – сказав Бішоп Artnet News. “Я знав напевне, що вона не є голландською і мав легкий здогад, що це може бути Гверчіно”.
Інші учасники торгів теж мали подібні здогади. Кінцева ціна на аукціоні склала $ 74 500 – це аж на 1862 відсотки більше, ніж найвища з попередніх оцінок.

Втім, як робота пензля Гверчіно картина є куди дорожчою й за цю суму. Згідно з базою даних Artnet, рекорд художника на аукціоні становить $ 7, 86 мільйонів (досягнутий на Christie’s у Лондоні 2010-го року). Бішоп зауважує, що подібні до “Аврори” портрети сьогодні приносять в районі $ 1, 2 – 1, 6 мільйонів, і це відповідає ціні, яку він просить за полотно.
Ідентифікувати Гверчіно як автора допоміг насамперед попередній робочий ескіз, який також належить Бішопу і виставлений на виставці. Вперше за 300 років картину змогли поставити поруч з її ескізом.
Бішоп сподівається, що знайде саме покупця-інституцію, яка придбала б як саме полотно, так і малюнок.
Джерело: ARTNET
