Італійський скульптор Мікеланджело може бути автором, вирізьбленого чоловічого профілю на фасаді Палаццо Веккьо у Флоренції. Таке припущення висунув куратор Художнього музею Мускарелла в коледжі Вільяма і Мері в Вільямсбурзі Адріано Марінаццо в статті для італійського журналу Art e Dossier. Дослідник аргументував свою думку дивною портретною схожістю вирізьбленого зображення і з малюнком Мікеланджело, який зберігається в Луврі.
Своє відкриття Марінаццо зробив, коли працював над майбутньою книгою і виставкою, присвяченими стелі Сікстинської капели, – пише Artnet News. Для цікавості дослідник показав знімки своїй дружині, яка також побачила схожість двох творів. На малюнку з Лувру, так само, як і на стіні міської ратуші, зображено профіль чоловіка з міцною шиєю, повними губами, виразним носом й чолом, а також кучерявим волоссям. Малюнок датується початком 16 століття, приблизно в той час, коли художнику було доручено створити відому скульптуру Давида. В 1504 році її розмістили поруч з входом до Палаццо Веккьо.


Також, Адріано Марінаццо припустив, що на портреті Мікеланджело зобразив друга Франческо Граначчі, який входив до комітету, який схвалив розміщення Давида. Історик Джорджо Вазарі стверджував, що Граначчі був найулюбленішим другом Мікеланджело, а сучасні виконання Граначчі мають деяку схожість з різьбленням.
Фото: Адріано Марінаццо – Artnet News
Джерело: Artnet News