Нову айдентику для Музею історії Києва створила випускниця курсу графічного дизайну від спільноти Projector Юлія Строй. Новий візуальний бренд-стиль музею став дипломною роботою навчального курсу. Спочатку з 17 проєктів відібрати 3, які найточніше відображають образ музею, й, зрештою, переможцем стала концепція Юлії Строй.
Новий логотип утворено з монограми перших літер Музей Києва, скорочена назва доволі вдало інтегруються і в офіційну документацію і в маркетингові інструменти. За зразок естетики дизайнер Юлія Строй обрала просту форму месенджерів. На вибір кольору для айдентики, золотисто-гірчичного та зеленого, дизайнерку надихнула постійна історична експозиція музею.
Окрім ґрунтовного ознайомлення з колекцією та традиціями Музею історії Києва, при проектуванні майбутнього бренду студентам було важливо зрозуміти, яким сучасний заклад прагне бачити аудиторія. Тож під час роботи вони провели близько 30 різних опитувань та інтерв’ю. Виявилось, що про існування музею знає не так багато людей. Хоча вже 8 років його центральний корпус розміщується в самому центрі столиці, вул. Богдана Хмельницького, 7. До цього декілька разів музей був змушений змінювати локацію й багато років не мав власного приміщення. До всього, виявилось, що навіть не всі відвідувачі закладу знали, що Музей Києва — це не одна будівля, а десять різних філій. Серед них: Музей Булгакова, Музей Грушевського, Музей окупації, Музей Шолом-Алейхема та інші.
Нині, відповідно до нової стилістики, команда музею готується оновити сайт та соціальні мережі, зокрема, з’являться тематичні стікери, а також створити нові рекламні афіші, а трохи згодом – і внутрішню навігацію в музеї та запустити лінійку мерчів.
У Археологічного музею айдентика з’явилась вперше, її розробила команда Looch.studio. Нині музей, який було організовано у 1966 році як науковий відділ Інституту археології АН УРСР, має потужну колекцію, вона налічує близько 10 000 унікальних предметів старовини. Попри це, заклад ніколи не мав власного бренду.
Систему візуальної комунікації Looch.studio побудували навколо артефактів та кольорового зонування різних форматів спілкування з аудиторією. У процесі роботи команда студії досліджувала унікальні пам’ятки музею, зокрема, палеолітичний бивень з геометричним та зооморфним орнаментом, який і став прообразом нового логотипу. Кольорові модулі мають історичне підґрунтя. Відтак, червоний відтінок — це колір охри, яку давні люди використовували у ритуалах та обрядах, блакитний — колір просторового оформлення останньої зали музею, яку присвячено давнім слов’янам та Київській Русі.
При створенні логотипу дизайнери надихалися типографікою з книг, журналів, карт та інших друкованих матеріалів музею. Він складається з абревіатури «Археологічний музей», з двох ущільнених заголовних літер АМ. Витягнуті обриси логотипу нагадують обриси палеолітичного бивня. Довершують нову айдентику шрифти: гротескний Bitum та Regular.
Також в майбутньому команда Looch.studio планує відсканувати частину експонатів та активно розвивати онлайн комунікацію: онлайн-виставки, інтерактивні освітні проєкти.
Фото: Наталія Азаркіна / Looch.studio
Джерела: PROJECTOR MAG / Telegraf.Design