Нова назва та айдентика Національного музею історії України

Національний музей історії України проводить ребрендинг, в рамках якого презентував нову візуальну комунікацію. Важливим елементом оновленого іміджу стала нова абревіатура назви закладу. МІСТ – скорочення від Музей ІСТорії. Основними кольорами став жовто-зелений та блакитний.

«Історія – це міст, який єднає минуле та майбутнє», – переконані в Національному музеї історії України. МІСТ – це місце, де зустрічаються минуле та майбутнє, єднаються знання, цивілізації та люди. За графічний знак логотипа музею обрали літеру М, яка стає динамічною та легко інтегрується в мерчандайзинг. Зокрема, у дизайн візитівок, постерів, бейджів, сувенірної продукції тощо. Також в обрисах логотипу обіграли тему безкінечності, як безперервний ланцюг історичних подій, пов’язаних між собою. 

Основні кольори нового брендингу – жовто-зелений та блакитний. Додаткові – зелений, помаранчевий, малиновий, чорний та бордовий. Їх також можна використовувати в мерчі, в навігації експозицією музею, для зовнішніх афіш. Концепцію ребрендингу безкоштовно розробило креативне агентство TABASCO в якості підтримки музею на шляху осучаснення.

Фото та джерело: Національний музей історії України

Про музей

Національний музей історії України – головний історичний музей держави. Заснований у 1899 році в Києві для збереження та експонування старожитностей і мистецьких творів.

У музеї зберігаються понад 800 тисяч експонатів. Вони відображають історію України від найдавніших часів до сьогодення. Зокрема в музеї можна побачити знаряддя праці, створені мільйон років тому, кам’яні сокири, перші прикраси людей кам’яної доби, трипільську кераміку, прикраси скіфів і сарматів, вироби давньогрецьких майстрів, срібні гривни та плінфу з тризубом часів Русі, гетьманські універсали, козацькі знамена й гармати, карету київського митрополита, зброю та прапори доби визвольних змагань і тисячі інших пам’яток різних епох і народів, які жили на українських землях.