У НАЦІОНАЛЬНОГО МУЗЕЮ «КИЇВСЬКА КАРТИННА ГАЛЕРЕЯ» З’ЯВИЛАСЬ НОВА АЙДЕНТИКА. ЇЇ СТВОРИЛИ В РАМКАХ ПРОЄКТУ «КИЇВСЬКА КАРТИННА ГАЛЕРЕЯ. ОНОВЛЕННЯ» У СПІВПРАЦІ З ВИДАВНИЧИМ ДОМОМ «АНТИКВАР» ТА ЗА ПІДТРИМКИ УКРАЇНСЬКОГО КУЛЬТУРНОГО ФОНДУ. ПРЕЗЕНТУВАЛИ ОНОВЛЕНУ ВІЗУАЛЬНУ КОМУНІКАЦІЮ ОНЛАЙН.

Працювали над створенням айдентики куратор Музею сучасного мистецтва Одеси Андрій Сігунцов та діджитал продюсер Андрій Павлов. Оновлений бренд галереї мав поєднати чітку, модерну й впізнавану візуальну складову, а також зберегти давні традиції музею. Відтак, командою було розроблено фірмовий шрифт «Київської картинної галереї», в який інтегрували полотна художників, виставлених в експозиції.
«Ми відштовхнулися від того, що в попередньому генеральному логотипі було використано картину панночки Володимира Маковського. Й вирішили, а навіщо обмежуватись одним твором, якщо можна використати полотна й інших всесвітньовідомих художників, які виставлені в музеї. Вони легко інтегруються в будь-який текст й стають ніби розділовими знаками візуальної мови, заповнюючи собою весь вільний простір. Так само зручно вони підлаштовуються й в англомовні тексти», – пояснив розробник айдентики, діджитал продюсер Андрій Павлов.