Культурний жовтень: три події оновленого Музею Ханенків

Цього тижня Музей Ханенків (The Khanenko Museum) офіційно презентував нову айдентику, розроблену разом з випускниками школи дизайну Projector. Як створювали нове обличчя, який меседж транслюватимуть публіці лого та мінімалістичні афіші команда розказала на події 17 жовтня. Окрім, власне, самої презентації радикально нового іміджу, у Ханенків йшлося і про поради з музейного брендингу: в рамках семінару лекцію провели Антон Іванов, колишній керівник дизайн-відділу Banda (працював над ребрендингом NAMU) та Дмитро Буланов, засновник Dmytro Bulanov creative büro і куратор у Projector. 

Оновлене лого Музею Ханенків

Імідж сучасного музею – це не лише логотип, впізнавані елементи дизайну і своєчасні оновлення на сторінці facebook. Це також і гнучкий підхід до сітки подій, залучення молоді, дітей та не типово “музейної” аудиторії до різноманітних освітніх та арт-активностей інституції-бренду. Команда Музею Ханенків прекрасно це розуміє, тож пропонує відвідувачам (і тим, хто ще не відвідував музей) ряд яскравих і небанальних подій, на які ви встигнете до кінця жовтня.

22 жовтня – Семінар “Озброєне око. Технологічна експертиза творів мистецтва”

#ЗаПідтримкиУКФ бюро експертизи “АРТ-ЛАБ” та Музей Ханенків розкажуть про оптичні та фізико-технічні методи, що дозволяють з’ясувати склад, природу фарби, нюанси пігментації і, як результат, авторство чи вік твору мистецтва. Подія направлена передусім на мистецтвознавців / істориків, тож “вільним слухачам” тут робити нічого. Однак “Озброєне око” – частина великого проекту НА.МИ.СТО, на який точно слід звернути увагу.

Лінк на подію

26 жовтня – Хеловін в Музеї Ханенків 

“Субота — чудовий день для того, щоб струсити пилюку з костюму вампіра або білочки та піти до музею”, – мотивують організатори. На тих, хто наважиться, чекають квести кімнатами, страшні історії та не менш страшні, вражаючі факти з тем актуальної експозиції за келихом вина. До речі, вхід у костюмах безкоштовний. 

Лінк на подію

29 жовтня – Презентація інклюзивного сайту Музею Ханенків

Інклюзивність, тобто надання доступу до інформації якомога ширшому колу людей, незалежно від їхніх фізичних чи психічних обмежень, – обов’язковий атрибут музею сьогодні, чия мета – популяризувати та комунікувати мистецтво. Музей Ханенків презентує свій веб-сайт – перший веб-сайт музейної інституції в Україні, розроблений з з дотриманням міжнародних норм Універсального (Інклюзивного) IT-дизайну. 

В рамках презентації також планується дискусія з ключових практичних аспектів впровадження за участю Ганни Рудик (координаторка проекту, заступниця гендиректорки Музей Ханенків з освіти та комунікації), Романа Боренько (провідний експерт з веб-доступності, Inclusive-It), Олександра Антоша (провідний експерт з розробки веб-продуктів, BeOnline.Studio Ukraine). В цей же день о 14:00 в музеї проведуть Майстер-клас від команди Inclusive-IT “Як створити доступний контент”. Проект здійснено #ЗаПідтримкиУКФ

Лінк на подію