Inkerman Prima Maria: презентація нової колекції “мистецьких” вин та оновлення класичної колекції

У рамках фестивалю Food & Wine, що пройшов цими вихідними на ВДНГ, українська компанія Інкерман Україна презентувала свою останню лінійку вин Prima Maria, етикетки якої прикрасили звірі художниці-примітивістки Марії Приймаченко.

За роки свого життя (1909 – 1997) мисткиня створила понад 900 унікальних картин, велику кількість скульптур і вишивок. У її роботах вирує життя, вони наповнені енергетикою природи і любов’ю до всіх живих істот. Але чому саме її незвичайні образи обрали для дизайну вин?

Популяризувати творчість художниці у такий дещо незвичний спосіб інкерманівцям запропонував незалежний бренд Prima Maria, який має права на творчість Приймаченко. Наїв арт, в якому творила художниця, цікавий напрямок, який дозволяє використовувати свої образи ідейно та простою мовою. Її образи — впізнавані, але, на жаль, досі мало хто знає Примаченко як особистість, особливо серед молоді. І «винна реклама» — спосіб привернути увагу і спонукати дізнатися про художницю більше. До речі, у світі така практика існує давно: картини багатьох світових художників можна побачити на пляшках різних марок.

«Етикетка — один із носіїв, який є інструментом популяризації. У даному випадку — творчості відомої художниці. Це питання державного рівня і ми раді, що, як комерційна компанія, теж впливаємо на це — розповідає бренд-амбасадор Інкерман Україна Євген Сеган.

Лінійка «мистецьких» вин складається з шести найменувань: шість вин із винограду сортів сухих “Шардоне”, “Сапераві” та “Каберне”, напівсухого “Рислінгу” і напівсолодких “Мускату” та “Бастардо”. Це одні з найдорожчих вин Інкерману, і компанія позиціонує цю серію як репрезентативну, в чому зображення Приймаченко відіграли свою роль. Ця лінійка технологічно приготовлена в дещо інший спосіб, ніж попередні зразки, наприклад, “Шардоне” та “Ріслінг”, але відчути різницю варто спробувавши саме вино. Бренд переконаний, що новий смак та арт складова лінійки робить ці вина ідеальним доповненням для культурних подій та дипломатичних прийомів.

Окремо Інкерман також представив новинку своєї класичної колекції – рожеве вино “Розе Інкерман” з червоного сорту винограду Піно Мен’є (Pinot Meunier), переробленого за технологіїєю для білих сортів. Аромат передає ягідні тони з комбінацією смородини та грейпфрута, що за своєї легкості обіцяє стати новим хітом Інкерман цього року.

Автор: Ольга Пилипенко