Журнал Антиквар

Бабак та інші: академічні рисунки

13 березня Київському музеї російського мистецтва відкривається виставка «Подвійна оголена натура», повідомляє прес-служба музею.

Цього разу предметом рефлексії відомого українського художника Олександра Бабака стали академічні натурні вправи, які впродовж століть увійшли до канону художньої освіти. Як і більшість представників так званої нової української хвилі, Бабак пройшов чи не усі її етапи – змалку пізнав засади ремесла від батька-художника, навчався у Республіканській художній середній школі ім. Т.Г.Шевченка, закінчив Київський державний художній інститут (нині – Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури). Наскільки глибокий слід залишили ці роки у свідомості художників його покоління, свідчить образ Гатамелати – незмінний атрибут тодішніх рисувальних класів, впроваджений одним із них до простору сучасного українського мистецтва. Розмірковуючи над художніми витоками, Олександр Бабак пропонує власну інтерпретацію цього досвіду.


О. Бабак. Примирення.

«Подвійна оголена натура» зосереджує глядача саме на рисунку, якому у навчальному процесі надавали особливого значення. Всього на виставці представлено близько 10 творів Олександра Бабака та 25 рисунків з колекції Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури.